Ihanaa♥ Gosh, rakastan talvea. Miinus se kylmä .__. Mutta ainakin maasto muuttuu tuhat kertaa kauniimmaks ku ennen lumen tuloa. Tää viikko on ollu sellanen peli viikko, johon sisälty lukuisia ps 1 pelejä.

IMG_2580-normal.jpg

Käytiin porukoitten kanssa tuurissa. Löysin samalla reisulla Ähtäristä uudet talvikengät. Aluks nei ollu kovinkaan vetävät mutta oon jo alkanu tottumaan niihin~

Ja oon alkanu miettiä lolita mekkoa♥ Tai no en oo ehtiny tehä vielä imtään suunnitelmia enkä mtn, mutta pyöritelly ideoita päässä. Ja siinä samalla uusia kenkiä koska vanhat painaa ikävästi varpaita .n. Toisaalta taas löysin kaapista jotka kävis classic lolita mekkoon n_n mutta nekin on jo aika kuluneet :| Ja ripsiliimakin on loppu u__u on tää elämä rankkaa! Ajattelin myös uusia piilareita. Cyberin piilarit on ollu tosi hyvät, tosin vaikka paketissa lukee että kestävät vuoden niin nykyään niitä on tosi vaikee saada päivän päätteeks pois sillä ne kuivaa.. Ja on ollu käytössä vasta n. 6 kk. 

IMG_2596-normal.jpg

Mulla on ongelmia sen kanssa mitä laitan aamusin päälle.. Kun oon niin ristiriitanen mun tyylin kansa. Tai siis musta tuntuu että näytän joka päivä eri ihmiseltä .__. Hankin kyllä kuvia todisteeks.. Mun sisäinen lolita haluais tulla esiin mutta sitten taas mun perus tyyli sinäänsä ei jotenkaa mee yhteen sen kanssa.. Lopputulos on se että mulla ei oo tavallaan tyyliä ollenkaan. Haluisin tietää että onko se ihan okei ihmisille? :DD

kearlg-normal.jpgN%C3%96R%C3%96-normal.jpg

M%C3%96RS%C3%96-normal.jpg

LOLIM%C3%96R%C3%96-normal.jpgMURSU-normal.jpg

Eka kuva on yks mun malli kansio kuvista. Se on otettu kesällä.

Seuraava kuva on otettu tänä syksynä. Siinä aikoina kun koulut alko.

Kolmas kuva kuvaa aika hyvin sitä miltä näytin ennen ku leikkasin hiukset.

Sitten mun lemppari♥ kuva on otettu traconissa(ei oo kovin edustava mut ainoo kuva mis oon lolitana)

Ja viimesenä kuva jolta näytän nykyään tällä hetkellä kun laitan hiukset .__.

Kaikki nää kuvat on musta. Mun tyyli heittelee puolelta toiselle enkä oikeen osaa ennää kattoo mitä laitan aamulla päälle ja oon ihan kriisissä D::  MIELIPITEITÄ KIITOS